La botiga digital. La revolució tecnològica al món del Retail

La digitalització de l’experiència a la botiga física juntament amb l’ús de la tecnologia mòbil per part del consumidor connectat és una veritable oportunitat pels comerços quan es combina amb la correcta gestió del canvi.
Descripció
Davant del boom del comerç on-line, les botigues físiques es troben davant del repte d’aprofitar la inèrcia de l’era digital per millorar l’experiència de compra del consumidor tot basant-se en quatre eixos principals:
- millorar les interaccions entre clients i comerciants
- palanquejar l’oferta del comerç electrònic dins la botiga
- donar eines de decisió als consumidors
- optimitzar el pagament final
La digitalització de l’experiència a la botiga física juntament amb l’ús de la tecnologia mòbil per part del consumidor connectat és una veritable oportunitat pels comerços quan es combina amb la correcta gestió del canvi.
Aporta una solució simple a aquests quatre eixos reforçant la complementarietat entre el mòbil, l’establiment físic i la botiga web.
Aquesta alineació permet als usuaris cobrir tot el procès de compra (abans, durant i després de la visita) incorporant la conveniència dels serveis del comerç electrònic juntament amb l’avantatja de per a l’espai físic, com és el tracte més personal i la experiència real dels productes.
Malgrat el creixement cada vegada més gran del comerç electrònic, els consumidors encara passen més temps a les botigues físiques i compren amb més freqüència que a la web.
La botiga del futur és un amplificador de l’experiència del consumidor digital, demandant d’informació en temps real.
Fitxers públics
Adjunt | Mida |
---|---|
![]() | 5.5 MB |
Autor de la publicació
