Guia eComerç i el producte fresc

La guia eComerç i el producte fresc ofereix un marc contextual sobre el comerç electrònic i les noves tendències en consum, i un seguit de propostes i recomanacions per al comerç electrònic i, en concret, en la venda de producte fresc.
Descripció
Definit de forma àmplia, el concepte de comerç electrònic o e-commerce es refereix a tot tipus de transacció a través de les xarxes de transmissió de dades i de telecomunicacions com Internet, via telefònica, xarxes bancàries, i d’altres. Tradicionalment l’accés a aquests webs es feia a través de PC i ordinadors portàtils, però cada vegada més s’utilitzen altres dispositius com els telèfons mòbils intel·ligents (smartphones) i tauletes tàctils, TV, etc. i altres canals com les aplicacions o APPS.
El comerç electrònic és un canal que ha fomentat l’aparició de nous models de negoci i ha permès
el creixement de moltes economies a nivell mundial.
La guia de eComerç i el producte fresc defineix els avantatges que aporta el comerç electrònic:
- Accés a un mercat global
- Reducció de costos
- Creació de noves relacions comercials
- Millores de la distribució i comunicació comercial
- Augment de gamma de productes
- Flexibilitat en els mitjans de pagament
- Adaptació a la demanda
- Facilitat per fidelitzar clients
Així com les consideracions que cal tenir en compte a l'hora d'implementar-lo: la usabilitat i disseny del web, les passarel·les de pagament, la seguretat o aspectes legals.
A més, la guia estableix un seguit de recomanacions a tenir en compte a l'hora d'establir una botiga en línia de venda d'aliment fresc.
Fitxers públics
Adjunto | Tamaño |
---|---|
![]() | 1.57 MB |
Autor de la publicació
