Esmorzar-networking "Comerç i TIC: de la venda tradicional a la venda online"
El passat dimarts 6 de febrer va tenir lloc un nou esmorzar-networking amb la col·laboració i patrocini de Barcelona Activa.
La sessió titulada “Comerç i TIC: de la venda tradicional a la venda online”, es va celebrar a la Sala Barcelona de l’edifici MediaTIC.
"La facturació del comerç electrònic a Espanya segueix creixent. Entre l’abril i el juny del 2017 el comerç electrònic va augmentar un 23,4% interanual fins a arribar als 7.338,1 milions d’euros, segons les últimes dades de comerç electrònic donats a conèixer per la CNMC (Comissió Nacional dels Mercats i la Competència). Les pàgines web de comerç electrònic a Espanya s’han emportat el 55,8% dels ingressos durant el segon trimestre del 2017. Com són els negocis online? Quin és el camí correcte per a oferir venda online?"
Taula rodona amb la participació de:
Nico Bour, CEO i cofundador d’Uvinum
Pau Lepage, responsable del departament de consultoria i serveis de màrqueting digital de TLG commerce
Ramon Puigoriol, CEO de Ferreteria.es
Santiago Sánchez, CEO de Etailers Ecommerce serà el moderador de la taula rodona
Autor de la publicació

