VODAFONE (realitzat per Advice Strategic Consultants S.L)

El Observatorio Vodafone de la Empresa es una plataforma de contenido que nace con la vocación de convertirse en un gran foro de conocimiento e inspiración para la digitalización de empresas e instituciones. Combina trabajos de investigación e información gráfica con entrevistas y reportajes de vídeo. En ella se combina la presencia de los mayores expertos en los cambios digitales junto a testimonios de profesionales y empresarios que narran sus casos de éxito.

Comertia i ESCODI (Escola Universitària de Comerç, Distribució i Retail)

El Departament d’Empresa i Coneixement va anunciar el dilluns 17 de juliol una nova línia d’ajuts al comerç destinada a reforçar la transformació digital del sector. La directora general de Comerç, Muntsa Vilalta, ho va anunciat en el marc de la presentació de l’estudi Transformació digital en el retail a Catalunya, de l’entitat COMERTIA i que ha elaborat l'Escola Universitària de Comerç (ESCODI).

CTecno

El passat dimecres 31 de maig, dins de la Fira Biz Barcelona, el CTecno va organitzar un debat-networking amb la col·laboració i el patrocini de Barcelona Activa.

La sessió, titulada “Emprenedoria i l’impacte de la transformació digital”, es va celebrar dins del BIZ Barcelona, espai Networking Economia Social (recinte Montjuïc).

CTecno

Cada cert temps, el sector del retail es veu sacsejat per les notícies que generen els anuncis d’Amazon, com per exemple el llançament del seu servei exprés d’entrega d’aliments i productes de conveniencia. Però aquestes notícies provoquen tants comentaris com preguntes sense resposta.

Quina és la clau de l’èxit d’Amazon?

És Amazon una amenaça real pels retailers locals?

Amazon farà crèixer la participació del negoci online?

És possible competir amb el líder mundial en igualtat de condicions?